סיכום מבחן כמו תמיד, אנו בודקים כמה מצמיגי החורף הטובים ביותר במרכז אירופה / אקלים מתון יותר בשוק, ויש להם צמיג קיץ כצמיג ייחוס כדי שתוכל לראות את ההבדל בין צמיגי חורף לקיץ ביובש, רטוב ושלג. אלו אינם צמיגי חורף נורדיים / קיצוניים כפי שנמצאים בחלקים הצפוניים של צפון אמריקה, יהיה בדיקה נפרדת עבור אלה בעתיד. 225/40 R18 הוא מידת צמיגי חורף פופולרית לרכבים כמו אאודי A3/A4, פולקסווגן גולף GTI/R, BMW סדרה 1 וסדרה 3, ורכבים רבים אחרים עם גודל גלגל זה.
בדיקת צמיגים בבלימה יבשה
בדיקות ב-3c, האיטיות ביותר בסביבת הטיפול היבש היו הצמד של Dunlop ו-Goodyear, שניהם בדיוק 1.21 שניות, או 2.5% הנחה מההקפה המהירה ביותר. שני הצמיגים הרגישו ניתנים לשליטה, צפויים ונעים לנהיגה, אך בסופו של דבר שניהם חסרי אחיזה בתנאי היובש הקרירים הללו. הבאות היו האנקוק וה-GT Radial, שניהם בסביבות שנייה מהזמן הטוב ביותר. ההאנקוק היה אחד מצמיגי התחושה הרכים יותר סביב הטיפול היבש, הוא לא הרגיש סופר מדויק ולא העריך להידחף לרוחב אבל הוא הרגיש נהדר על הבלמים, בעוד שה-GT הרגישה שיש לו משיכה טובה. הפינות, אבל יאבד קצת זמן באמצע הקודקוד. חמישית, רביעית ושלישית היו ברידג'סטון, קונטיננטל ונוקיאן. נראה היה שלכולם יש רמות אחיזה דומות לאורך ההקפה, אולם ה-Nokian היה הנחמד ביותר לנהיגה מהירה, והציע מעגל אחיזה מעוגל ויפה וטיפול צפוי. המקום השני היה צמיג התקציב האימפריאלי. זה לא הרגיש כל כך טוב על הבלמים, אבל בסיבובים זה הרגיש כמו הצמיג הכי טוב כאן. כמעט כאילו מדובר במתחם קיץ שהם תקעו בו כמה קוביות. צפו בחלל הזה כדי לראות איך זה מתפתח. לבסוף, הצמיג המהיר ביותר בקבוצה, כמעט תואם את זמן ההקפה של צמיגי הקיץ, היה ה-Michelin Pilot Alpin 5. הצמיג הזה לא היה הכי כיף לנהוג, כנראה יושב במקום השלישי או הרביעי מבחינה סובייקטיבית, אבל הייתה לו אחיזה רבה גם לרוחב. ועל הבלמים. לגבי צמיג הקיץ, ובכן, זה היה המהיר ביותר, והכי כיף לנהוג, והכי מהיר לנהוג, והכי ישיר בבלמים, כל מה שהיית מצפה מצמיג קיץ, אבל בטמפרטורת המבחן של 3c, לא היה לזה יתרון עצום. צמיגי קיץ בדרך כלל מובילים ביובש בכל טמפרטורה.